BLOG BUDAK MENTAH

Wednesday, November 3, 2010

GADJET SAYA !!!


haaa...nampak tak???
yang kat atas tu semua aset2 aku...
memang lah semua nya murah2 tapi tetap di hati aku...
hekhek...
1st : laptop aku yang lahir dari kilang DELL 1st laptop aku dalam hidup...
selama ni aku pakai desktop yang beso gedabak tu jew...
hohoho...dapat yang slim, yang besar di lupakan...hakhak...

2nd : speaker Sonic Gear Evo7 aku...ade laptop mesti nak kene ade speaker yang kuat...baru sedap telinga nie mendengar lagu2 yang lunak...heeee~
kalau kat rumah tak hairan lah kalau bilik aku ni bergegar...release tension lah kata kan...
sayang kau lebeyh la weyh....hakhak...

3rd : handphone aku...waahhh...love u so much darl !!!! kau ibarat nyawa aku yang berada di hujung tanduk...takde kau payah weyh...bayang kan kalau aku sesat kat mana2...takkan nak carik public weyh...
hakhak...handphone jugak lah penghubung aku dgn si dia...malam2 dpt tgk pic dia dalam phone uh..hakhak...
handphone jugak lah aku dapat dgr perkataan 'kan-kan-kan' heee~
ooopsss...kenapa dgn 'kan-kan-kan'??
secret !!! lalalalaaaa...

4th : berokband aku !!! hakhak...tu pun nyawa gak uh..takde dia tak dapek den nak update blog niyh...huhu...
kat rumah dia 'BAIK' jew berfungsi...tapi...kat hostel 'HAMPEH'...kau merajuk ea sebab ade 'WIFI'...hakhak...pape je la...


tuuu diaa ceq nak habaq kat hang pa semua untuk hari ini...senang-senang kawe update lah lagi blog kawe nie...haaa...ponat dah eden menaip niyh...jumpo laie kali yaaa....
lalalalaaaa~

adios,amigos...

Thank You For Reading. Please Be My Follower =)

9 comments: