BLOG BUDAK MENTAH

Tuesday, November 2, 2010

AKU MENYAYANGI MU !!!

hati ku sepi..
mencari-cari cinta di denai kesepian yang tidak pasti apakah akan aku miliki cinta lagi...
cinta yang aku kejar semakin lama semakin bersembunyi...
aku jadi buntu apakah masih ada lagi ia nya untuk ku ???
aku menanti,menanti dan terus menanti...
penantian yang tidak pasti apakah akan ada akhirnya buat diri ku...


sampai masa aku berundur dari mengejarnya lagi...
tapi apakah aku mampu untuk melakukannya ???
hati ku tabah untuk teruskan jua dalam permainan hidup ini...
hidup takkan bermakna tanpa permainan yang kita cipta sendiri...
yang dapat meninggal kesan pada diri kita sendiri...

aku menyusuri hidup ku untuk mencari sesuatu yang bermakna untuk ku...
sekali aku dapat sejuta kali akan ku jaga agar ianya terus bersemadi bersama-sama ku...
ketahui lah...
aku benar-benar menyayangi mu...
dan tidak pernah sesekali pun aku bermain-main dengan perasaan...

apa yang dapat ku lakukan...
hanya memerhati mu dari jauh...
tanpa bisa ku menyapa diri mu lagi..
ku kuatkan kudrat ku untuk melangkah ke hadapan untuk mencari suatu ketenangan...
namun diri mu tidak akan pernah luput di kotak memori ingatan ku...

kerna diri mu yang ku sayangi...

maaf kan daku kerna wujud nya perasaan ini...
perasaan yang tidak dapat ku sangkal lagi...
ku hanya mampu berdoa diri mu bahagia...
aku di sini menanti diri mu di taman syurga...
insyaAllah~
Thank You For Reading. Please Be My Follower =)

No comments:

Post a Comment