BLOG BUDAK MENTAH

Monday, June 27, 2011

Lagenda Kucing Hitam - Edisi Merepek


Kucing Hitam sering dikaitkan dengan kisah misteri, seram dan yang sewaktu dengannya. Tapi kenapa Kucing Hitam nie yang jadi mangsa atau pilihan ? Adakah sebab Kucing Hitam nie comel macam aku ? HAHAHAHA~

Kalau kita tengah sedap tidur. Elok-elok tengah mimpi sedap. Tetiba pula convert mimpi Kucing Hitam kat dalam mimpi kita. Orang tua-tua kata kalau Kucing Hitam datang dalam mimpi kita, maknanya ada petanda buruk laa tu. (boleh percaya tak ?)
Orang pun kata Kucing Hitam banyak digunakan ketika amalan sihir menyihir. Contohnya si isteri nak sihir suami dia supaya tunduk kat dia. iIh3, jahat nya isteri macam tu ek. Cara mudah bagi nasi kang-kang. Eh ! Lari topik laa ngek !

Tapi bagi aku Kucing Hitam nie best bro ! Sebab apa ? Cuba korang tengok citer kartun Sailormoon. Tengok kan Kucing Hitam tu tolong dorang. Dengan kuasa bulan....blaa..blaa..blaa.. Aku tak hengat lak skrip dia. (Eh, tapi tu kira sihir jugak kan)

Ada lagi cerita orang tua-tua. Kalau ada orang meninggal jaga-jagalah dengan Kucing Hitam. Jangan biarkan kucing tu langkah mayat. Nanti mayat tu bangun terus melompat macam pocong. Tapi betul ke ? Nanti aku nak try laa. Tengok berkesan ke tak. Barulah boleh percaya kan bila nampak dengan mata kepala sendiri (macam berani)

Tapi walau macam mana pun, Kucing Hitam Parsi jugak terbaik. Comel pun comel macam aku. Mahal pula tu kan. Ngek ! Nak tahu lebih lanjut pasal Kucing Hitam ? Tanya Pak  Cik Google ae  ^__<

Thank You For Reading. Please Be My Follower =)

No comments:

Post a Comment