BLOG BUDAK MENTAH

Friday, March 25, 2011

Sudah Sekian Lama

naaaahhh~
lama sudah rasa nya kan tak update blog nie. sangat lama rasa nya. al-maklumlah sibuk belajar kan. hehehehe...
sekarang dah mula cuti semester selama satu bulan~
aarrgghhhhh !!! masa yang sangat lama itu. apa nak buat dengan masa selama itu ???
macam biasalah rutin harian haruslah sama setiap hari. bangun petang, sarapan petang, tidur pagi~
teruk kan perangai macam tu~ HAHAHAHA...

now nak masuk minggu kedua dah cuti. makin hari boleyh GILA di buatnya hari-hari buat benda sama. nak dating ??? gadis spesial takde laa puleee. HAKHAKHAK~
oouuuhhhh laa nasib~

start je cuti hari tu aku ade 2 beg besar yang dipenuhi dengan baju kotor. sumpah malas gila nak basuh baju banyak-banyak macam tu. cuaca pulak tak elok asik hujan je. bila time lak baju tu nak kering kan~
dalam bilik tak payah cerita laaa. sampai sekarang pun bersepah lagi. anak lelaki yang malas nak kemas macam aku nie biasa laa. HAHAHAHA~
tapi kalau time rajin tak payah cerita laa an. memang bilik aku ini macam HOTEL aku kemas~

cuti nie gak lesen aku mati. haaddoooiii punya la umi aku paksa suh renew. kalau tak tak boleyh kuar uma jalan-jalan. HUHUHUHU~
apa lagi aku nak celoteh ni ek ??? dah takde idea dah nie. HAKHAKHAK~
konklusinya, tunggu laaa next post aku ek~
Assalamualaikum~

^___^
Thank You For Reading. Please Be My Follower =)

No comments:

Post a Comment